Regulamin sklepu internetowego Aspigo.pl

Niniejszy dokument zawiera regulamin, który określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania ze sklepu internetowego https://www.aspigo.pl/sklep oraz warunki sprzedaży dostępnych produktów i usług. 
Sprzedającym i właścicielem sklepu jest: Aspigo Ewa Lubczyńska, ul. Ogrodowa 8F/85, 05-509 Józefosław, NIP 921-164-15-45 zwana także „Sprzedawcą”.
W każdej chwili możesz skontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość na adres e-mail: ewa.lubczynska@aspigo.pl 

§1 Definicje

W niniejszym regulaminie przyjmuje się następujące definicje pojęć:
Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej,
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.aspigo.pl/regulamin
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://www.aspigo.pl/sklep
Sprzedawca – Aspigo Ewa Lubczyńska, Ul. Ogrodowa 8F/85, 05-509 Józefosław, NIP 921-164-15-45

§2 Postanowienia ogólne

1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
3. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o:
    a. Świadczeniu usług drogą elektroniczną (sesje coachingowe online a także kursy, szkolenia, warsztaty oraz inne formy przekazywania wiedzy i umiejętności prowadzone online – np. w formie webinarów)
    b. Świadczeniu usług stacjonarnych (sesje coachingowe stacjonarne, a także kursy, szkolenia, warsztaty oraz inne formy przekazywania wiedzy i umiejętności prowadzone stacjonarnie )
    c. Udostępnienie treści elektronicznych zawierających treści, obrazy, materiały video, w szczególności szkolenia, kursy i inne formy przekazywania wiedzy
4. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
5. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
6. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych:
    a. dostęp do Internetu,
    b. standardowy system operacyjny,
    c. standardowa przeglądarka internetowa,  
    d. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
7. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
8. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
9. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu – formularza rejestracyjnego. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
10. Usługi składania zamówień świadczone drogą elektroniczną na rzecz Kupującego są nieodpłatne. Odpłatne są natomiast umowy świadczenia usług oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
12. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
13. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: ewa.lubczynska@aspigo.pl
14. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§3 Składanie zamówień

1. Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
2. Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową.
3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym adres e-mail oraz zostanie na stronie internetowej Sklepu poinformowany o prawidłowym złożeniu zamówienia.
5. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
6. W przypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
7. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
8. W przypadku, gdy Kupujący zgłasza potrzebę otrzymania faktury, Kupujący wyraża zgodę uprawniającą Sprzedającego wystawiania i przesyłania faktury w formie elektronicznej, zgodnie z nowelizacją rozporządzenia ministra finansów z dnia 9 lutego 2011 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. Kupujący otrzymuje fakturę w formie elektronicznej w postaci pliku PDF.
9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

§4 Płatność

1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay
2. Płatności elektroniczne Tpay obsługiwane są przez następującego operatora płatności: Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357

§5 Realizacja zamówienia – treści elektroniczne

1. Realizacja zamówienia obejmującego treści elektroniczne takie jak e-book, nagrania audio, prezentacje itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.

§6 Realizacja zamówienia na usługi – kursy, szkolenia, warsztaty, inne formy przekazania wiedzy – stacjonarnie i online

1. Złożenie przez Kupującego zamówienia na usługę świadczoną drogą elektroniczną w postaci np.: webinaru (szkolenie, kurs, inna forma edukacji) z góry ustalonym terminem wykonania usługi i dokonanie opłaty powoduje przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości z terminem i godziną usługi oraz dodatkowymi informacjami dotyczącymi sposobu komunikacji w ramach usługi online (link dostępu)
2. Złożenie przez Kupującego zamówienia na usługę świadczoną stacjonarnie (szkolenie, kurs, warsztat, inna forma edukacji) z góry ustalonym terminem wykonania usługi i dokonanie opłaty powoduje przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości z terminem i godziną usługi oraz z wszelkimi informacjami o miejscu świadczenia usługi
3. Zamówienie złożone na platformie sklepu na usługi wymienione w ust.1 i 2 należy traktować jako zgłoszenie udziału w zaplanowanym wydarzeniu.
4. Realizacja usługi wymienionej w ust. 1 i 2 następuje w terminie podanym w wiadomości otrzymanej po złożeniu i opłaceniu zamówienia.

§7 Realizacja zamówienia na usługi sesji coachingowych

1. Złożenie przez Kupującego zamówienia na usługę coachingową świadczoną drogą elektroniczną lub stacjonarnie i opłacenie zamówienia umożliwia uzgodnienie terminu wykonania usługi
2. Uzgodnienie terminu i miejsca usługi odbywa się poprzez:
    a) wysłanie przez Kupującego zapytania na adres e-mail ewa.lubczynska@aspigo.pl lub inny komunikator np. WhatsApp, Messenger
    b) bezpośredni kontakt telefoniczny ze sprzedającym pod numerem telefonu 693 280 593
    c) wspólne uzgodnienie terminu kolejnego spotkania podczas sesji coachingowej – szczególnie w przypadku zakupienia pakietu sesji coachingowych lub chęci kontynuowania coachingu.
3. Realizacja usługi wymienionej w ust. 1 następuje w terminach uzgodnionych obustronnie przez Kupującego i Sprzedawcę
4. Szczegółowe warunki odwołań i zwrotów dla sesji coachingowych umieszczone są w załączniku nr 1.

§8 Prawa własności intelektualnej

1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści zawarte w Sklepie, produkty elektroniczne, treści cyfrowe oraz materiały tekstowe, graficznie i zdjęciowe objęte są ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
2. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogę skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§9 Odstąpienie od umowy Konsumenta

1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o
    a) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    b) świadczenie usług, jeśli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy
3. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest
    a) doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych
    b) rozpoczęcie usługi.
4. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres ewa.lubczynska@aspigo.pl
5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

§10 Odpowiedzialność za wady

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt oraz treść cyfrową wolną od wad.
2. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu lub treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
3. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usług lub nierealizowania ich zgodnie z regulaminem, Kupujący ma prawo złożenia reklamacji
4. Z zakresu reklamacji wyłączone są wady, usterki i nieprawidłowości związane z korzystaniem produktów i usług wynikające z błędów lub pomyłek Kupującego, nieprawidłowego funkcjonowania przeglądarki internetowej lub łączy telekomunikacyjnych po stronie Klienta
5. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres ewa.lubczynska@aspigo.pl
6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

§10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b) zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

§11 Dane osobowe i pliki cookies

1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://www.aspigo.pl/polityka-prywatnosci/

§12 Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2020 roku.

Załącznik nr 1 – polityka płatności, odwołań i zwrotów dla sesji coachingowych

§ 1 Definicje

Klient – osoba umówiona na sesję
Specjalista – Life Coach Ewa Lubczyńska
Sesja coachingowa – sesja coachingowa stacjonarna lub w formie zdalnej z wykorzystaniem komunikatora Messenger, Skype, Zoom lub innego uzgodnionego przez obie strony.
Sesja coachingowa wstępna trwa do 60 minut
Sesja coachingowa trwa 90 – 120 min.

§ 2 Płatności za sesje coachingowe

1. Płatność za sesje coachingowe wymagana jest najpóźniej 24 godziny przez jej terminem rozpoczęcia.
2. Płatność za pakiet sesji coachingowych wymagana jest najpóźniej 24 godziny przed terminem rozpoczęcia pierwszej sesji coachingowej
3. Klient dokonuje płatności za sesję coachingową korzystając z platformy sklepu na stronie Specjalisty: https://www.aspigo.pl/sklep/

§ 3 Odwołanie sesji

1. Klient może odwołać bezpłatnie sesję coachingową do 24 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania sesji coachingowej, Klient może:
    a) użyć linka wysłanego przez Specjalistę lub
    b) powiadomić Specjalistę mailowo wysyłając wiadomość na adres: ewa.lubczynska@aspigo.pl,
    c) powiadomić Specjalistę telefonicznie (w tym sms) pod numerem +48 693 280 593 lub
    d) powiadomić Specjalistę poprzez komunikator wspólnie uzgodniony przez obie strony.
2. W przypadku uzgodnienia nowego terminu sesji coachingowej uiszczona opłata zostaje zaliczona na poczet kolejnej sesji.
3. W przypadku rezygnacji Klienta z kolejnych sesji dokonywany jest zwrot opłaty zgodnie z ust. 4-6.
4. Opłata za sesję coachingową zapłacona przez Klienta z góry zostanie zwrócona przez Specjalistę w wysokości pomniejszonej o 5%, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 7 dni od dnia odwołania sesji coachingowej.
5. W przypadku zakupu pakietu sesji coachingowych zwrócona zostanie kwota za niewykorzystane sesje coachingowe pomniejszona o 5%.
6. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jaką użył Klient do uiszczenia opłaty za sesję coachingową chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej.

§ 4 Odwołanie sesji, nieuczestniczenie w sesji z zachowaniem prawa do pobrania należnej opłaty przez Specjalistę

1. W przypadku, gdy
    a) Klient odwoła sesję coachingową na mniej niż 24 godziny przed umówioną godziną jej rozpoczęcia lub
    b) Klient nie uczestniczy w sesji coachingowej wcześniej jej nie odwołując
sesja coachingowa zostanie odwołana
2. W takich sytuacjach zastosowanie mają zasady:
    a) Specjalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za sesję coachingową opłat, co oznacza, że Klient jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Specjalisty
    b) Klient nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za sesję coachingową

§ 5 Odwołanie sesji coachingowej przez Specjalistę, nieuczestniczenie w sesji coachingowej przez Specjalistę

1. W przypadku, gdy:
    a) Specjalista odwoła sesję coachingową lub
    b) Specjalista nie uczestniczy w sesji coachingowej
opłaty uiszczone przez Klienta z góry zostaną zwrócone przez Specjalistę, w terminie 7 dni od dnia odwołania sesji coachingowej.
2. Opłata zostanie zwrócona przez Specjalistę taką samą metodą, jakiej użył Klient do uiszczenia opłaty za sesję coachingową chyba, że Klient i Specjalista ustalą inaczej.
3. Istnieje możliwość przesunięcia opłaty na poczet kolejnej Konsultacji.
4. Klient nie ma prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli
    a) odwołanie sesji coachingowej przez Specjalistę lub
    b) nieuczestniczenie Specjalisty w sesji coachingowej
było uzgodnione z Klientem.

§ 6 Spóźnienia na sesje coachingowe

1. W przypadku spóźnienia się na sesję coachingową przez Klienta, Specjalista ma prawo do skrócenia sesji coachingowej o czas spóźnienia przy zachowaniu pełnej płatności za usługę.
2. W przypadku spóźnienia się na sesję coachingową przez Specjalistę, Klient ma prawo do otrzymania zwrotu częściowej kwoty (liczonej proporcjonalnie wg czasu usługi) jeśli nie było możliwe wykonanie pełnej usługi z przesunięciem czasowym.